АРХИВА : CHAT : КИНО И ТЕАТАР    
Скопје
5
ВЕСТИСПОРТЖИВОТШОУ БИЗНИСПЛАНЕТААВТОМОБИЛИЗАБАВАЕРОТИКАФОТОВИДЕОИНТЕРВЈУ
НАСЛОВНАСПОРТШОУ БИЗНИССТИЛБИЗНИСПОЛИТИКА
Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп: Tonino Lamborghini е кафе кое е симбол на италијанската култура и традиција
13.01.2017 | 15:38
Извор: Точка
Прочитано: 6008 пати
Испрати на пријател
Зголеми го фонтот
Намали го фонтот

Прочитајте го интервјуто со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп, дистрибутер на ексклузивните кафиња и чаеви Tonino Lamborghini, и дознајте нешто повеќе за овој премиум бренд!

Првата асоцијација која ја добиваме кога ќе се спомене престижниот бренд Ламборџини се брзите спорски автомобили, па оттука и прашањето од каде спојот меѓу овој луксузен автомобил со кафето и чаевите?

Никола Илиевски: Иновацијата е самиот корен на оваа фамилија, пред да започнат со производство на супер брзите спортски автомобили основачот на Ламборџини, Феруџио Ламборџини дизајнирал и произведувал трактори. Идејата за продолжување на оваа традиција во други сегменти потекнува од синот, Тонино Ламборџини. Сакајки да ја прошират визијата и мисијата на нивната фамилија во други сегменти притоа користејќи ги нивните вредности и традиција.


Беспрекорниот стил и квалитет да го преточат во производи, вклучувајќи ги и пијалоците. Кафето покрај автомобилите преставува симбол на италијанската култура и традиција па оттука и самата идеја за производство на кафе со автентичен квалитет и дизајн со познатото лого на фамилијата Ламборџини - “бесен бик”.

Кажете ни нешто повеќе за Тонино Ламборџини во кои сè сегметни е нивното поле на интерес и развој?

Никола Илиевски: Покрај луксузните пијалоци, под капата на брендот Тонино Ламборџини се и луксузните часовници, аксесоари, смарт телефони, хотели и ресторани низ повеќе држави во светот.


На кој начин овие премиум брендови го оправдуваат ваквиот епитет? Кое е нивното потекло и каде се врши производството?

Никола Илиевски: Тенденцијата на фамилијата Ламборџини за најдоброто се применува во секој од производите, па така и зрната кафе, состојките во чаевите и топлото чоколадо се предмет на внимателна селекција и стандардизација. Зрната кафе се одгледуваат на посебни плантажи во Бразил и Центрaлна Америка за потребите на компанијата. Производството на кафе датира од 1990 година во Болоња, Северна Италија.

Доколку се посети веб страницата на Тонино Ламборџини покрај кафето и чаевите се забележуваат и други производи и аксесоари како алкохолни пијалоци, модни додатоци, енергетски пијалоци. Како дистрибутери на чаевите и кафето какви се вашите планови, до каде планирате да ја проширите палетата на нивната понуда и во нашата земја?

Никола Илиевски: Со оглед на тоа дека ние сме нивни официјални дистрибутери покрај кафето, чаевите и топлите чоколада на пазарот ќе ја претставиме и дистрибуираме целата нивна палета на производи, за да можат и нашите потрошувачи во Македонија да уживаат во овој луксузен бренд.



Имајќи предвид дека Ламборџини е статусен симбол, дали овие производи имаат тенденција да привлечат и таков тип на клиенти или пак се обраќаат на пошироката публика?

Никола Илиевски: Нивните вредности се луксуз, квалитет, автентичност и дизајн. Но цените на кафето, чајот, топлото чоколадо, енергетскиот пијалок, водката и вината се адаптирани за да привлечат и поширока публика. Аксесоарите пак од друга страна се вистински луксуз па оттаму важат и за статус симболи.

Во однос на селекцијата на чаевите за колку различни вкусови станува збор и од каде е нивното потекло?

Никола Илиевски: Станува збор за дванаесет различни видови на органски чаеви чиj што состојки потекнуваат од различни делови на светот, каде што климата и условите се најповолни за нивно одгледување. Секој чај доаѓа во единечни рачно порабени свилени кесички со водоотпорна етикета на “Бесниот Бик” и секое од нив со посебно упатство за подготовка. Селекцијата се состои од три вида од групата на зелени чаеви, три вида од групата на црни чаеви, еден бел, еден црвен чај и четири инфузии од кои два овошни.


Кои се вашите очекувања? Македонија е земја која го љуби кафето и луѓето имаат свои ритуали кога е во прашање квалитетно зрно кафе, но од друга страна пазарот е речиси презаситен со различни брендови. На кој начин планирате да го привлечете вниманието и да стекнете верни коирсници на вашиот бренд?

Никола Илиевски: Ние располагаме со четири различни мешавини на зрна кафе кои се создадени да ги задоволат сите вкусови вклучувајки ги и оние најпребирливите. Автентичноста и квалитетот наградени со врвен дизајн и стил се она што ние го нудиме на пазарот и по што се разликуваме од останатите.


Наша цел е да го разбудиме духот и страста на овој познат бренд кај нашите потрошувачи и да понудиме нешто вистински традиционално и вредно, ништо помалку од најдобриот италијански стил.

НАЈНОВО ОД БИЗНИС  
ТОЧКА ИНТЕРВЈУ
Марина Анчевска: Да бидеш свој и автентичен во денешното опкружување е најголем дострел
Успех се постигнува само доколку личноста работи на себe. Како да се постигне баланс меѓу надворешниот и внатрешниот свет, или рамнотежа меѓу професионалниот и и личниот живот.
07.03.2017, 10:20


ТОЧКА ИНТЕРВЈУ
Златко Муцунски: Audi Q5 е нашата нова звезда која уште на прв поглед ќе ве плени со својот импресивен изглед
Максимално прилагоден на потребите на љубителите на Ауди, нашиот нов знаменосец во премиум сегментот ја следи традицијата и нуди многу простор, удобност и безбедност а ќе ве изненади и со изобилството на hi-tech опрема.
21.02.2017, 13:38


ТОЧКА ИНТЕРВЈУ
Панче Стоименовски, маркетинг менаџер на Мебел-Ви: Купувањето он-лајн не е табу-тема во Македонија
Мебел-Ви Дооел Виница е компанија за производство и продажба на мебел, која постои од 1997 година. Таа, оваа година ќе го прослави својот јубилеен 20-ти роденден. Како компанија, Мебел-Ви веќе се позиционира на лидерското место на пазарот во Македонија и нуди вработувања на повеќе од 170 високо обучени лица.
08.02.2017, 15:30


ИНТЕРВЈУ
Интервју со инженерите во GEO-ING, производно претпријатие за обработка на дрво - Германска школа на Македонски терен
Дипломираниот инженер Петар Георгиевски и архитектот Ана Савева ги запознавме при финалната изведбата на дрвена фасада на еден модерен објект, семејна куќа во Скопје. Заедно ја водат компанијата Гео-Инг дрвоградба, http://www.geo-ing.com/производно претпријатие кое се занимава со обработка на дрво и дрвени конструкции како и изведба на монтажни објекти според најсовремена компјутерски поддржана технологија.
20.12.2016, 12:38


ТОЧКА ИНТЕРВЈУ
Нина Ангеловска: Најважната особина на вработениот во новиот технолошки свет е брзото учење и адаптирање
Брзо оди, брзо зборува а уште побрзо типка на тастатурата од телефонот. Има една од најубавите насмевки и остра, но освежувачка, искреност. Често вели „Никогаш не се жали“. Невозможно е да седиш спроти неа а да не те инспирира и плени со својот шарм, ентузијазам, амбиција, ведрина и решителност. На моја радост, на крајот од работниот ден, се сретнавме во „Carpe Diem“, на чаша добро вино затоа што знам дека Нина е љубител и веќе задоволително искусен дегустатор и уживач...
02.12.2016, 11:24

НАЈЧИТАНИ  



 

Вести
Mакедонија
Регион
Свет
Анализи

Спорт
Фудбал

Кошарка
Ракомет
Мотоспорт
Други спортови

Живот
Здравје
Модаи убавина
Љубов и секс
Патување
Kулинарство

Шоу Бизнис
Филм
Mузика
Селебрити
МК Сцена

Наука
Технологија
Автомобили
Забава
Еротика

Најнови
Најпопуларни
Фото
Видео
Интервју

 
Designed by
  Copyright © Точка Медиа 2005-2017 Контакт    Маркетинг   Импресум    
 
Вашето име:
Вашиот email:
Има на пријател:
Email на пријател:
Коментар: